środa, 14 października 2015

Nowości 2016

Zrobiłam Adeptowi zdjęcie jak obserwuje co nas czeka w następnym roku. Ciekawski Maniak oraz Donna bacznie obserwowały co on ogląda.


A jest co oglądać! Nowe konie w następnym roku podobają mi się o wiele bardziej od zeszłorocznych. Przedstawię moją opinię w tym temacie...

1. Ogier fryzyjski

Jest on w kalendarzu adwentowym na ten rok. Jak dla mnie wygląda całkiem spoko ale jakoś szczególnie się na niego nie łaszę :P Mimo wszystko sympatycznie że wejdzie jako regularny model. Pisałam o nim już w zeszłym roku nawet, bo wtedy właśnie się pokazał po raz pierwszy. Nie wykluczam, może do nas trafi ale niewielkie szanse.

2. Klacz andaluzyjska


No to po prostu moja miłość. Uwielbiam jej maść, uwielbiam pozę i grzywę i ogon i wszystko :D W zeszłym roku się pokazała również a jej inne malowanie jest dostępne w kalendarzu adwentowym. Jak na mój gust: belissima.

3. Ogier clydesdale

Coś mi nie pasuje z jego szyją. Ale zobaczymy na żywo bo ma chłopaczyna potencjał. Zasiliłby przyszły zaprzęg :D

4. Klacz clydesdale


Nie. Nie podoba mi się ta dziwnie zapleciona grzywa i sposób wygięcia przedniej nogi.... Nie skreślam jej całkowicie jednak najpewniej nie trafi do nas.

5. Ogier arabski


Okej, podbił mnie tak jak klacz andaluzyjska. Bardzo mi się podoba i na pewno do mnie trafi! Już widzę jak wszyscy będą robić ochy i achy na pierwszego araba w Tatersalu :D

6. Ogier mustang

Ojejuś jejuś. Piękniś. Nie mówiąc, że uwielbiam nietypowe maści :D Santos i Grom będą mieli z kim pobiegać bo na pewno trafi do stadniny.

7. Klacz mustang


Kobyłka jest ładna, podoba mi się, zapewne jakoś jako ostatnia na chciejliście ale na pewno się na niej znajdzie.

No i nowy jeździec! Przydałaby się nam jeszcze jedna osoba... lub dwie :D



Jutro candy! Kto czeka? :D

3 komentarze:

  1. Ja czekam :D
    Skąd wzięłaś nowości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelpferdeforum :D Niemieckojęzyczne ale wraz z translatorem można znaleźć wiele fajnych rzeczy tam ;)

      Usuń
  2. Super modele! Czekam z niecierpliwością :-)
    Do mnie na pewno: ogier arabski, ogier i klacz mustang, klacz andaluzyjska i cylesdale :-D
    Pozdrawiam!
    Będę wpadać :-)
    http://stadnina-horsesamory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)