niedziela, 11 października 2015

Wysokie loty

Nowe czapraki dostałam z okazji mojej wczorajszej 7 rocznicy jak jeżdżę konno :3 Wypróbowali je panowie na jeździe a ja tylko do zdjęcia :)




Wczoraj również zrobiłam prototyp napierśnika, który się przekształci w wytok.



Razem z czaprakiem, który zamówiła Julia. Zdjęcia zamazane ale cośtam widać :P

Zdjęcia z dzisiejszego treningu. Ja niestety nie mogłam pojeździć i poskakać ale może jutro wreszcie wsiądę :D


Metrówka!

I kolejny metr



Chyba Klaudia i Goldstern się polubili :D

Myślałam nad tym żeby posty dodawać w niedzielę i wtedy byłyby to posty z stopmotion. Co o tym myślicie?

1 komentarz:

  1. Długo jeździsz O.O
    Ja trzy lata mniej ;/
    Zdjęcia jak zawsze piękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)