środa, 25 kwietnia 2018

Kameralnie kucykowo

Dzisiaj przyjechały najmłodsze tylko, mamy gorący sezon w szkołach i sporo teraz na mojej głowie. Jednak dziewczyny znalazły czas i postanowiłam je wynagrodzić skokowym treningiem. Daria uznała, że chce Afrykę bo dawno na niej nie jeździła. Hanka z kolei uznała, że chce Daisy, mi to pasuje, przetestujmy ją w skokach!

-O nie Traper, ty z nami nie idziesz!



Na hali bez całej ekipy jest strasznie pusto, dziewczynom wyszło to na dobre :)



A jako, że im dobrze poszło to sobie skoczyły wspólnie szereg.




Idzie majówka, mam zamiar się wybrać całą ekipą w teren. Może pomożecie mi dobrać dziewczyny do koni? :)

2 komentarze:

  1. Na pewno dziewczyny świetnie się bawiły podczas skoków :D
    A co do terenu, to hmn...
    Może kucykowo?
    Dla Darii Muffinka, dla Marty Furia, dla Julii Opus, dla Izy Ringo, dla Hanii Stokrotka, dla Klaudii Afryka, a dla Ciebie...
    Walentynka! :3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)