poniedziałek, 7 marca 2016

Garść nowinek :)

Dzisiaj takie fotki i newsy bez ładu i składu :P Sesja foto już niebawem, może pojedziemy na plac?

Zrobiłam zielony komplet :D Bardzo mi się podoba, a Walentynka tylko podkreśla jego niesamowitość :)



Astra dostała nowy kantar z uwiązem. Dorobiłam dolny pasek tym razem, może się skuszę, żeby zrobić każdemu taki upgrade? :P


Na dniach na facebook odbędzie się konkurs! Wyczekujcie :D


A wczoraj dorobiłam 12 drągów. Będzie na czym ćwiczyć!





Prawdopodobnie widzimy się już jutro wieczorem!

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    swiatkonischleich.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Mam pomysł na następną notkę. Może byś opisała jeden codzienny dzień w stajni? Przy okazji mogłabyś nas trochę po całej stadninie oprowadzić? Moim zdaniem byłoby to ciekawe. (Nie to, że nie podobają mi się twoje posty o treningach skokowych, wręcz przeciwnie.) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja stajnia jest w luźnej formie porozwalana po pokoju i zrobienie codziennego dnia ze stajni będzie ciężkie. Ale postaram się, dziękuję za miłe słowa i pomysł!

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)