niedziela, 13 marca 2016

Kora i kilka zmian :D

Poszłam do stajni, osiodłałam Korę (tak, zmiana imienia) i poszłyśmy na halę bo już ciemno. Ale już coraz dłuższe mamy dni! Niebawem wyjdziemy sobie pojeździć na placu a może w teren?



Pierwszy news. Niektóre konie będą miały pozmieniane imiona. Dowiecie się na jakie w trakcie lub w spisie :) Nie będą to wielkie zmiany ale delikatne jak Kornelia -> Kora.


Po tuptaniu kłusem postanowiłam na niej poskakać.



Zmianie uległa także zasada działania stadniny. Ja jako właściciel i instruktor a reszta jako jeźdźcy i uczniowie :D Nie przewiduję rychłego powrotu Kaskadera i Adepta, dowiecie się o nich w międzyczasie ;)


Skoczyłyśmy 1m!


Za 2 tygodnie dojedzie do stadniny koń na przemalowanie. Jak myślicie, jaki to model? :D Mam już dla niego imię i pomysł na maść, ale muszę się wyedukować w temacie customów :)





I takim uroczym ujęciem mnie i Kory kończę na dziś :D W tym tygodniu może wyjadę w teren, na pewno przyjadą dziewczyny więc będzie grupowo :D

1 komentarz:

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)