wtorek, 22 marca 2016

Oprowadzenie po stajni

Na prośbę jednej z czytelniczek pokażę wam 'zabudowania' stajni :) Nie jest to stadnina z prawdziwego zdarzenia bo nie mam tylu boksów i miejsca no ale zobaczycie gdzie są wszystkie jej elementy :D


Tutaj mamy halę. Mieści się ona w rogu mojego pokoju obok biurka :P Trochę wąska no ale do przeżycia :)


Przechodzimy do koni czyli szczytu szafy.
W boksach są konie które stoją, reszta biega w pobliżu, na niektórych są ludzie bo nie miałam jak ich ustawić :P


W boksie Cezara, Cookie'go i Zodiaka stoi jeszcze Sojusz :P



I na zakończenie siodlarnia będąca albo pod stołem zamknięta albo otwarta na komodo-stoliku obok mnie :P

Mam nadzieję, że zaspokoiłam ciekawość ^^ Następna notatka jeszcze będzie przed Wielkanocą z nowym mieszkańcem!

4 komentarze:

  1. Siodlarnia najlepsza :)
    kotytoprzyjaciele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pokazanie stadniny. ^^
    Jejku, twoja kolekcja koni jest ogromna! Cx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stajnia ^u^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tak wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stajnia *.*
    Hala jest fenomenalna !
    Stajnie tylko pozazdrościć *o*
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)