poniedziałek, 12 listopada 2018

NOWOŚCI COLLECTA + MOJO 2019 cz.2

Kolejne nowości na następny rok!
1. 88849 Unicorn Stallion Blue
Collecta i jednorożce? Byłam nieco zaskoczona. Jest nawet w porządku, ale coś mi w nim nie gra. Jednak chyba do nas nie trafi.



2. 88854 - Unicorn Foal Walking - Blue
I kolejny jednorożec, tym razem źrebak. Ma chyba trochę za krótką szyję, ale może mi sietak wydawać przez "naszyjnik" jaki ten konik ma. 


3. 88847 - Russian Don Mare - Bright Chestnut

Nie wiem jak Wy, ale ja tu nie widzę jasnego kasztana jak to głosi jej nazwa katalogowa XD No i chyba jest trochę za długa...


No i druga wersja maści hanowera Mojo: ciemny gniadosz. W tej maści mu niesamowicie ładnie, biorę :D 



Wszystkie nowości zawsze biorę z oficjalnych fanpage firm :) Polecam tam czasem zerkać, ciekawe rzeczy czasami się tam znajdują!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)