sobota, 10 listopada 2018

Zapytaj Beczkę

Znacie tę kultową serię na YouTube? Jeśli nie (a macie specyficzne poczucie humoru) to polecam sobie wyszukać. Myśmy jednak beczek nie pytali. My je po prostu objeżdzaliśmy jak najszybciej! Była dzisiaj Daria z Klaudią. Każda miała sobie wybrać rumaka, ja ustawiłam beczki i hopsa.


Próbuję dorobić ściany do hali...


Chyba wygląda to nieco lepiej niż te słupy. A przynajmniej będzie wyglądać lepiej jak skończę XD


I pierwsza wjeżdża Daria na Drinku.. kłusem.


Postawili na jak najciaśniejsze objechanie beczek wolniejszym chodem.



Potem się załapałam na Milady.


Jechałam również kłusem, jednak kobyła bardzo go wyciągała i nie szło tak ciasno objechać jak Daria.




I na końcu Klaudia i Psota.


One już pocisnęły galopem.



Koniec końców o sekundę lepiej pojechała Daria, potem Klaudia i ja na szarym końcu. Milady nie jest zbyt dobra w takich konkurencjach...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)