czwartek, 1 listopada 2018

KOŃSKIE AKCESORIA SCHLEICH 2019 - ZDJĘCIA

A dziś odnalazłam zdjęcia akcesoriów! Powiem Wam, że odebrało mi mowę: tyle niesamowitości! Źródło to samo co ostatnio :D

1. 42458 Hannah's Guest [lease maybe] Horse and dog Ruby (marzec)
Ten zestaw wychodzi w marcu. Podoba mi się ten koń, wiecie może co to jest za rasa? Bo nie umiem skojarzyć co to jest za model... Chyba, że to jakiś nowy? Albo folblut?

2. 42459 - 42462 Horse Club Girls Blanket and Halter
 Tutaj następuje seria derek i kasków! Chyba Schleich się zorientował, że brak kasków nie jest zbyt mądrym pomysłem :D Derki są na zatrzaski, dziwne rozwiązanie ale pewnie wygodniejsze.
 




 3. 42481 Pony Agility Training
Niesamowicie sympatyczny zestawik. Widzę tu klacz mini shetty ale ten drugi model... Co to jest? Niby klacz camargue ale tak mi nie pasuje w niej coś.

4. 42482 Pony Agility Race
Kolejny świetny zestaw. Te płomienie mogli sobie darować ale hej! W końcu mamy tu chłopca a nie dziewczynkę! Szkoda, że nie jeździec :c

5. 42483 Pony Slalom
Tego konia również nie kojarzę.. (ale podoba mi się)Kurczę, co ten Schleich ostatnio wyczynia? :D Ale cavaletti bardzo ładne!
 6. 42484 Pony Flutter Curtain
Klaczka szetlandzka w nowym malowaniu i płotek z szarfami (już widać czym się inspirowałam w poprzedniej notatce :D) Mi się wydaje, że te "wstążki" będą trochę za sztywno wyglądały ale szanuję za pomysł.



Nigdy nie kupowałam zestawów ale mnie kuszą zestaw nr 3 i nr 5! A głównie konie, które w nich się znajdują :D
Jak wam się podoba skupienie się firmy na pony games?

8 komentarzy:

  1. Nawet spoko zestawy ,ale Schleich się stacza. Dosłownie. Te lalki wyglądają jak z lego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zauważyli w Schleich, że ludzie używają do zabawy z ich modelami lalek Lego Belville: widać tu sporą inspirację nimi właśnie :P

      Usuń
  2. Nawet fajne. Wydaje mi się że klacz z pierwszego zestawu to klacz appalosa 2018.
    Pozdrawiam
    Schleich-lawendowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno kupię zestaw 1,2,3,4,5,6,7,8,9 :P
    A koń z pierwszego zestawu to klacz apaloosa w innym malowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. koń z 3 zestawu to chyba connemara, bo tylko malowanie i grzywa jest inna niż w klaczy connemara 2018

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie zestawy są strasznie dziecinne, chociaż niektóre konie są całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaczka z 1 zestawu to holsztynka, jak zawsze strasznie późno piszę komentarze do wpisow:/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)