środa, 21 grudnia 2016

Rycerz i Malaga

Ostatnio się dużo dzieje. Przede mną 1 drastic custom: Cezar,a za mną urodziny i mój urodzinowy prezent: Rycerz. Koń andaluzyjski Mojo przemienił się w ślicznego... na jaką rasę Wam wygląda teraz?





Troszkę nam się spłoszył..





Rycerz nam posłuży dla średniozaawansowanych - odciąży Mattea, Adidasa, Czardasza...
A Klaudia wsiadła na odnowioną Malagę!







W tym roku pojawi się jeszcze coś na YouTube: stopmotion, barn tour albo tutorial. Jeszcze się zobaczy :D
Przed świętami będę mieć dla was jeszcze jedną notatkę :)

6 komentarzy:

  1. Jaki on jest piękny ♥
    Znowu powracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!Z okazji urodzin to wszystkiego najlepszego!A Rycerz...świetny!!!Mi wygląda na mix American Paint Horse z arabem lub andaluzem?Ładną ma maść typową dla American Paint Horse lecz i też zarówno jak i dla Quarter Horsa.Malaga lepiej wyglada niż od oryginalnego malowania!A no właśnie za niedługo moja Marry Christmas będzie mieć urodziny ,którą dostałam od cb!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kopę lat XD Dzięki za życzenia i utulaj ode mnie Merry :D

      Usuń
    2. Właśnie mam dla cb coś!Dasz mi swój email?Wyślę ci to emailu:)

      Usuń
  3. Rycerz piękny, Malaga do mnie nie przemawia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)