wtorek, 14 lutego 2017

NOWOŚCI SCHLEICH 2017 CZĘŚĆ 2

Schleich wrzucił już nowości jakie nas czekają w drugiej połowie roku!

1. Klacz pintabian

 Hm. Na pierwszy rzut oka była pokraczna ale... teraz jestem w niej zakochana po uszy! Pójdzie pod pędzel i zostanie czystym arabem. Może będzie siwa? Albo izabelowata? W każdym bądź razie będzie moja :D

2. Wałach (?) pintabian
 Nie wiem co Schleich miał na myśli XD To jest galop, przeciąganie się, stęp czy co... Raczej nie trafi do Tatersala, chyba że na drastyczne przeróbki...

3. Zestaw z klaczą lusitano
 Klacz: OMG. Resztę bym sprzedała ale koń jest świetny.

4. Zestaw z klaczą i źrebakiem arabskimi
 Jak widać, w innej maści ta klacz umie być ładna. Raczej nie będę celować w ten zestaw, zależy mi tylko na klaczy.

5. Samochód weterynarza?
Jedyne co jest tu interesującego to źrebak hanowerski. Szału nie ma, za różowo tutaj :/ Nie podoba mi się ten pomysł.

A wy co uważacie o tych nowościach? Dajcie znać!

3 komentarze:

  1. Ten wałach pintabian wygląda jakby dostał paraliżu nogi:)Ja bym bardzo chciała obydwa zestawy.Oczywiście ze względu na konie ,a resztę bym może sprzedała,bo raczej by nie było to mi potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klacz pintabiana jest śliczna. Pewnie przygarnę zestaw z klaczą i źrebakiem tylko dla koni.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś te zestawy?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)