piątek, 30 marca 2018

Kolorowe oklepy przed Wielkanocą

Dziś było inaczej: dziewczyny miały powiedziane, że jeździmy na oklep. Każda dobierała sobie ogłowie pod kolor stroju i pod ogłowie były dobierane konie :D Wyszło bardzo fajnie, każda miała poniekąd ulubieńca i każda była zadowolona :D



Każda prowadziła pewną sekwencję. Ja prowadziłam ogólną rozgrzewkę.




Później Hania miała za zadanie na Summer poprowadzić dużą woltę.


Następnie Marta i Drink najechali na pierwsze drągi.


Julia z Matteem zmienili kierunek...


Klaudia miała na Psocie naprowadzić wszystkich na podniesione cavaletti.


Za to Daria i Muffinka zaoferowały nam naprawdę fajny galop w chmurze :D


A Iza na Iskrze zrobiły końcowy zjazd na środek.


Tak wyglądało dzisiaj nasze kolorowe towarzystwo :D



4 komentarze:

  1. Będzie kiedyś powrót Kaskadera(Wojciecha) i Adepta(Arka) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie :D Na razie jednak się ćwiczę w rzeźbieniu, kombinuję czy może ogarnąć ich ze Schleicha... No ta dwójka to jest ciężki temat ale mam wielką nadzieję, że kiedyś uda mi się ich powrót :D

      Usuń
  2. Cudowne kompleciki, dziewczynom na pewno świetnie się jeździło :D
    Wydaję mi się, że dużą woltę miała poprowadzić Hania, a nie Daria, bo to ona siedzi na Noelce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, czytacze zawsze czujni! Dziękuję :D Zawsze mylę te dwie :P

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)