środa, 4 lipca 2018

Nietypowa poczta

Dzisiaj chciałam zrobić eksperyment. Wzięłam Napoleona i Rycerza, założyłam im ogłowia i...


Poczta węgierska!

Trochę ciężko się skręcało, Rycerz niezbyt był skory do współpracy...


Ale mimo swojego niezadowolenia dawał się prowadzić, trochę Napoleon go motywował :D



Potem nakazałam dziewczynom by sobie uszykowały konie i żeby jedna wzięła Rycerza. Zgłosiła się Marta. Reszta uznała, że skoro ona wsiada na oklep to one też chcą!







W taki gorący tydzień nie chce nam się jeździć w siodłach... Koniom to pewnie też odpowiada :D

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywny pomysł na notkę! ;) Swoją drogą zapraszam do mnie!
    https://mojakolekcjakoni.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo cool photeczki!! i ogółem masz śliczne modele i fajne posty, brakuje mi tego typu postów, pozdro x

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)