niedziela, 14 kwietnia 2019

Stare więzi

Dzisiaj chciałam wsiąść sobie na Walencję na luźną jazdę na drążkach. Ale przyjechała Klaudia i chciała bym wybrała dla niej jakiegoś nietypowego konia. Pamiętacie może jak Klaudia kiedyś uwielbiała Furię? Dla przypomnienia macie tu starą notatkę z bicia rekordu kobyły w skokach: KLIK. Jak tylko usłyszała co dla niej  wymyśliłam, najpierw się zdziwiła ale chyba wspomnienia wróciły :D Szybko pobiegła po sprzęt i w mgnieniu oka byłyśmy na hali.

K: ale ta Furka niziutka, o rany!
Z: to po prostu ja jestem na wysokim koniu :D

Furia, po tylu jazdach na Altivo, była najpierw dla Klaudii wyzwaniem. Szybko jednak się dogadały. A przynajmniej Klaudia z Furią, bo kobyła raczej nie była przychylna swojemu jeźdźcowi.


I pojeździłyśmy drągi.


A potem trochę było poskakane. Obie klaczki sprawdziły się na medal.



Z: szybciej kłusuj  tym kucykiem! Bo cię dogonię i rozjadę!
Dzisiaj kończę zamówienie i otwieram tym samym 2 miejsca na mniejsze zamówienia! Kontakt na fb lub mail zuzkakonie@wp.pl.

5 komentarzy:

  1. Sprzedała byś mufinkę? Jeśli tak to za jaką cene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co mam na sprzedaż znajdziesz w dziale Sprzedam, aktualnie na sprzedaż mam tinkerkę collecty, dziś lub jutro się pojawi w zakładce.

      Usuń
  2. Super akcesoria,ja talentu do takich rzeczy nie mam :P
    Pst... wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego zawsze tak nisko skaczecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba sobie odpocząć od wysokich skoków ;) Ale w weekend majowy mamy w planach porobić trochę wyżej :D

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)