czwartek, 31 marca 2016

Jazda w 3D: Daria, Drink, drągi!

Tytuł chyba mówi wszystko :D Wzięłam na plac Darię, nakazałam wziąć Drinka i razem z Traperem poszłam ustawić drągi.

Tak, wiem, nie skończyłam ogrodzenia xd Jutro jadę po linę i dokończę!


Traper się spełnia w roli czołowego zastępu


Drink bez zawahania wykonywał polecenia dziewczyny. Daria ma rękę do koni, szybko się uczy!







No i kończymy na dziś :) Jutro piątek więc przyjedzie cała ekipa, może ja też wsiądę? Heros dawno nie chodził!

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Ten pomarańczowy zestaw bardzo pasuje do Drinka :) Mogłabyś zrobić tutorial na czaprak? Strasznie mi się podoba ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspomniała osoba powyżej śliczny czaprak♥ I fotki bardzo klimatyczne:) Przypominają mi o moich wyjazdach do znajomych, którzy mieszkają na wsi♥ Kocham tam jeździć i spędzać czas na łonie natury:D
    O i chciałam jeszcze spytać, co to za jeździec, ze Schleich? Nie kojarzę figurki...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie(nowy post) będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz:)
    Prim:3
    P.S.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)