sobota, 29 października 2016

HUBERTUS 2016 W STAJNI TATERSAL

Klasycznie u nas w stajni odbył się Huebrtus!

1. Zuza i Walentynka

2. Klaudia i Altivo


3. Daria i Książę

4. Jako lis: Julia i Pandora

Lis ucieka na bezpieczną odległość


I pogoń się zaczyna na mój sygnał!


Najszybciej do lisa podjechała Daria.


Ja trochę ścięłam i zajechałam dziewczynom drogę (przepraszam!).

Powoli dojeżdżam do Julii.


Już bliziutko, dziewczyny blokują wyjazd w drugą stronę Pandorze.


Jeszcze chwila...


Lis jest mój!


Dekorację przeprowadziła Klaudia z Julią, swojej wygranej nie przewidziałam!



2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, ale.. Co to.. Hubertus? xD

    #Nadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjątka!A no wlaśnie...Huebrtus?xD Nie no..każdy popełnia błędy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ravel-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)