wtorek, 14 listopada 2017

NOWOŚCI 2018 - KONIE SAFARI

Kolejna firma pokazała się z nowościami! Tym razem jest to Safari. Nie mam żadnego modelu od nich ale zamiar posiadania za to mam! :D Zatem przedstawiam wam nowości tejże firmy na ten nadchodzący rok.

Koń Przewalskiego
Przerażają mnie te kosmiczne oczy :D Ale przedstawia się całkiem ładnie! Raczej do nas nie trafi, nie mamy w planach dzikich koni :D

Klacz Fryzyjska
Zaszaleli z tą grzywą! Wygląda cudownie ale nie posadziłabym na nią nikogo właśnie przez tą grzywę :(

Ogier Morgan
Podoba mi się nawet! Przypomina mi nowsze modele Schleich. No i malowanie niczego sobie.

Ogier Tinker
Aaaa ta grzywa wygląda okropnie :( I malowanie bez cieni również. Ale rzeźba jest ładna i może się pokuszę?

Płci koni są hipotetyczne, ale najbardziej prawdopodobne. Macie jakieś modele Safari? Który z tych koni wam się najbardziej podoba?

PS. Jutro odzyskuję aparat, będą normalne notatki :D

2 komentarze:

  1. Na razie żadnego modelu Safari nie O siadam, aczkolwiek planuję jakiś posiadać ^^
    Z tych wszystkich koni chyba jako jedyny podoba mi się Tinker. Co prawda malowanie okropne ale myślę że na żywo nie wygląda źle :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)