poniedziałek, 7 maja 2018

Nowa Marta!

Po majówce wróciła z wyjazdu Marta. No, nie poznałam jej! Uznałam, że skoro już tak się zmieniła to warto jej zrobić jakieś zdjęcia. Jako, że Alcatraz jeszcze nie jest ukończony (nad czym Marta ubolewa) to wybrała Malagę. Świetnie razem wyszły.


Wybraliśmy się na miejsce starego placu. Trochę tam się pozmieniało, zniknęła obfita roślinność i myślimy nad ustawieniem tu ponownie ogrodzeń.


Moje ulubione zdjęcie!



Ciekawski wzrok Malagi


"A co tam się dzieje?"


I tym pięknym spojrzeniem kończę na dzisiaj. Niebawem wraca do nas Julia i Daria, obie w zmienionej formie! Ja, Klaudia i Iza będziemy mieć swoje metamorfozy nieco później ale mam już pomysły :P Nie mogę się doczekać już jak cały skład będzie odmieniony :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)