niedziela, 11 sierpnia 2019

Daj mi mroczne skrzydła

Halo halo, próba mikrofonu, jest tu ktoś jeszcze?


Tak, dobrze widzicie! Mam swojego pierwszego Breyera :D Przyjechał do mnie w czwartek wieczorem i.. o rany. Moja miłość od pierwszego wejrzenia.

 


W swoim poprzednim domu miał na imię Hawk. Uznałam, że zostawię mu część imienia i nazwałam go Hawkmoth. Kto wie do jakiej kreskówki jest to nawiązanie? :D Szybciutko zrobiłam koledze kantar i postawiłam na biurku.


Hawkey musiał postać przez piątek w pokoju bezczynnie (praca jako instruktor potrafi dać do wiwatu), ale za to w sobotę dostał nowy, elegancki kantar i uwiąz do fioletowego.


I w takiej stylówie pojechaliśmy na poznańską Cytadelę by pokazać Hawka moim znajomym i porobić mu kilka fajnych fotek.




W którym kantarze mu lepiej? Bo wszyscy uważają, że w czarnym wygląda przyjemniej i dostojniej. A może dodać do fioletowego jakieś białe wstawki...?



Hawkmoth zapoczątkował moją miłość do modeli Breyer Classic. Uwielbiam łatwość z jaką robi mu się akcesoria i jak elegancko na nim leżą. Już planuję mu dowieźć kolegę, który też był moim breyerowym marzeniem :D



Jest to model mustanga Breyer Classics wyrzeźbiony przez Chrisa Hessa. Chcielibyście dokładniejszą recenzję na YouTube? Kanał trochę się kurzy, a ten model chętnie bym opisała :D

4 komentarze:

  1. Ooo gratuluję pierwszego Breyera! Ten model też od dłuższego czasu chodzi mi po głowie, ale nadal nie mogę się zdecydować. W fioletowym kantarze wygląda bardzo ładnie, podkreśla on jego siwą maść, czarny jest za czarny. Z chęcią obejrzę jego recenzję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodził mi o głowie ale przeszkadzała mi ta grzywa. W fioletowym mu bardzo do pyska, ale czarny tez nie jest zły. Gratki modelu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nie spodziewałam się nawiązania do mojego ulubionego serialu /kreskówki XD. Oczywiście chodzi o Biedronkę i Czarnego Kota 😊 Model jest przepiękny 😍 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego Breyera! :D
    Model jest o wiele ładniejszy, niż dotąd mi się wydawało (nie aż tak, żebym chciała go kupić, ale jednak c; ). Ma śliczny pysk, poza tym urzekła mnie grzywa i grzywka spływające z prawej strony.
    Życzę więcej wyrobów tej firmy na półce c:

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)