wtorek, 31 grudnia 2019

Nowy czaprak + Breyerowe plany

Wyjaśnienia dotyczące mojej długiej nieobecności są w poście wyżej, tutaj wrzucę fotkę nowego czapraka i powiem o mojej breyerkowej przyszłości :D Łapcie czaprak na skalę 1:12!



W porównaniu do mojego pierwszego czapraka, który był z pikowanego materiału, wygląda nieco... biednie? Ale i tak go lubię :D


A więc moje plany. Mam zamiar zbierać skalę TYLKO classics: trady są dla mnie odrobinę za duże i zwyczajnie nie mam na nie funduszy ani miejsca :P W drodze do mnie jest nowy model, możecie zgadywać który to skradł moje serce :D

Poza tym poszukuję jakiejś lalki CL, ale takiej pasującej do skali, bo breyerowe są zdecydowanie za duże. Jak macie jakiś cynk to piszcie!

1 komentarz:

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)