czwartek, 15 kwietnia 2021

Zmiennicy

 Dzisiaj Natalia i Hania zrobiły mi psikusa. Rozpiska na jazdy głosiła: 

Sylwia - Drink
Natalia - Furia
Hania - Afryka

A te dwie się zamieniły końmi! Uznałam, że to może być całkiem ciekawe, bo na dzisiaj mamy większe skoki zaplanowane. Same sobie zgotowały taki los!


Szybko i sprawnie wsiadły (choć Furia nie umie stać w miejscu to Hania ogarnęła ten problem) i uformował się zastęp na rozgrzewkę.




Furia nie umiała odpuścić ogona Drinka, Hania nie miała też sił by się z nią szarpać i jechały na ogonie.


A Natalia wesoło sobie jechała z dobrym odstępem na wesołym kucyku!


Drążki za nami, czas na pracę własną przed skokami. Furia niezmiennie na ogonie quartera.



I zaczynamy mini krzyżaczkiem. Sylwia na Drinku fenomenalnie. Umie już robić samodzielne najazdy, trochę tylko się boi wyższych przeszkód, ale nic na siłę.


Hani udało się zrobić trochę odstępu by skoczyć i wyszło świetnie. Furia nawet podniosła nogi!


Afryka super, jak zawsze.


I drążek w górę. Pierwszą chętną była Natalia, nie bała się czy skoczy czy nie, bo Afryka kocha skakać.


I odważyła się Hanka. Tym razem Furia nie podniosła wystarczająco nogi...


... i Hania straciła równowagę...


... i gleba. Kto by się spodziewał? Ja na pewno.


Ale niezrażona tym faktem wsiadła na końcowego stępa i kłusa.




Najlepiej jednak na Furii radzi sobie Julia. A Natalię jeszcze kiedyś wsadzę na tego konia!

2 komentarze:

  1. Może, tak po pierwsze – mega ogłowia, baaardzo mi się podobają z tymi nachrapnikami! Kiedyś coś w tym rodzaju robiłam, ale to nie było takie pełne ogłowie, tylko… ja to nazwałam ćwierćogłowie, że jest sam nachrapnik z wodzami i tyle :).
    A po drugie – super post! Bardzo lubię czytywać takie posty opowiadające o życiu w stajni (przyznam, że od jakiegoś czasu do Ciebie zaglądam, ale jeszcze się tu nie odzywałam c:) i ciekawie opisujesz takie jazdy. Teraz już postaram się bardziej pokazywać! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisywanie jazd przychodzi mi łatwo, jestem realnie instruktorem więc to nie problem. Dziękuję ^^

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)