niedziela, 10 października 2021

Jesienny spacer

 Dzisiaj kolejny dzień przygotowywania Teresy do Hubertusa: pierwszy teren! Długo się zastanawiałam kogo na tą okazję jej dać i padło na Hecę. Ja wzięłam nowego starego konia, czyli Donnę. Wymaga przemalowania i zmiany rzeźby, ale najpierw muszę dokończyć kilka innych zanim się za nią zabiorę.


Niektóre rośliny już nabierały jesiennych kolorów, a inne stawiały jeszcze opór.


Leśna ścieżka stawiała nam wiele wyzwań, którym nasze konie dzielnie stawiały czoła.







Jak wróciłyśmy do stajni przywitała nas cała reszta ekipy. Głównie mnie, z pytaniami A KIEDY BĘDZIE ROZPISKA KONI NA HUBERTUS?

Już niedługo.

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kantarek na Hecy <3 Głupio mi się reklamować, ale jeśli Wasza ekipa jeszcze nie widziała, to zapraszamy do nas na jesienne zawody :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy wiemy, zjawimy się ale na trybunach jako kibice, bo u nas nikt pełnoletni nie startuje.

      Usuń
    2. Nie trzeba być pełnoletnim jakby coś :'D

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)