środa, 21 stycznia 2015

Cezar i Zodiak: przedstawienie nowych koni

Wczoraj jak już pisałam przyjechały do nas dwa kuce: Cezar oraz Zodiak. Panowie okazali się być niezwykle utalentowani. Przywiązali się mocno do siebie, jednak serce Zodiaka zdobyła Kornelia. Wczoraj przydzieliłam im kantary i wszystko pięknie ładnie. No i odbyła się dziś jazda próbna! Kaskadera daliśmy na Zodiaka, bo na Cezara wsiadł Adept. "Bo wujek jest za wysoki".


Ciężko było na Cezara znaleźć siodło :P 
Z kolei u Zodiaka z ogłowiem były kłopoty



I skok! Zodiak ma serce do tego, zdecydowanie


I Cezar! Widać, że niespecjalnie lubi tą dyscyplinę...







Przed jazdami rano panowie i Kornelia śmigali po padoku...


Zodiaka i Cezara czeka jeszcze wiele wesołych chwil! Szkoda, że Cezar ma taki smutny wzrok... jednak ja osobiście go pokochałam! Może Adept popróbuje swoich sił na Zodiaku?

4 komentarze:

  1. Gratuluję nowości!
    Zapraszam do nas na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki nowych koni . Ja posiadam tego ogiera fiorda oraz ogiera fell .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne koniska :3 ciekawi jeźdźcy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)