czwartek, 26 lutego 2015

Trochę niefabularnie

Czyli odskakujemy od fabuły stajennej i przenosimy się w rzeczywistość. Dzisiejsza notka będzie zawierała trochę zdjęć ale głównie będzie mieć informacje. Lecimy!

1. Kantary

W związku z tym, że polubiłam robienie kantarów ale mam stanowczo z szerokie wstążki odkopałam stare "kantary", które robiłam łatwiutką i niezbyt elegancką metodą. Tak patrzę i da się spożytkować jeszcze te wstążki na nowe, trzeba tylko porobić trochę zUa :D. W pasmanterii mamy takie wstążki także jak będzie okazja wchodzę i rozglądam się za fajnymi kolorami :)

2. Nowe modele

Jakie modele planuję zakupić? Przede wszystkim w końcu tego wycofanego kawalera szetlandzkiego, którego wam obiecuję już do dłuższego czasu. Mam super ofertę od kogoś, kto mieszka w Poznaniu na Starym Mieście: ode mnie ze Swarzędza to kawałek drogi ale co mi tam :D No i z nowości 2015 mam w planach rodzinkę mini szetlandów i ogiera pinto w którym się zakochałam po prostu. W planach mam oczywiście też klacz curly, bo mnie osobiście urzekła :)

3. Jeźdźcy

Mam zamiar też jeszcze w te ferie kupić jeźdźca z siodłem i ogłowiem rekreacyjnego Schleich, coby odzwierciedlał mnie. Jak wejdą do sprzedaży pojedyncze figurki to może będzie większe urozmaicenie w stajni i uruchomimy szkółkę? Kto wie, w każdym razie nie oprę się pokusie :D

4. Chamska reklamaaaaaa!

Od 2011 roku działam na takim forum jak Rysual. Nie wiem czy którakolwiek z was słyszała, raczej nie, ale to jest naprawdę genialna i sprawna inicjatywa. Macie własnego konia, nie kradniemy zdjęć z internetu tylko same konie rysujemy, treningi piszemy, mamy własny system zawodów... a to wszystko działa nieprzerwanie od 2007 roku! Po więcej zapraszam na: http://www.rysual.fora.pl/ tu jest nasza baza :) I nie musisz umieć rysować ani perfekcyjnie się znać na koniach: jesteśmy po to by uczyć się od siebie nawzajem.

I to tyle na dziś! Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, dziękuję za coraz liczniejsze komentarze pod moimi wpisami i... do następnego razu, miejmy nadzieję że z nowym modelem! Trzymcie się!

2 komentarze:

  1. Kantarki mimo wszystko naprawdę zacne :)
    Mam nadzieję,że uda się zdobyć wałaszka ;)
    A forum wygląda ciekawie :) jak będę miała wolną chwilę to może... :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów :)
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)