wtorek, 6 czerwca 2017

Za Hordę!

Ukończyłam właśnie komplet w barwach Hordy z gry World of Warcraft :D Ile ja się nad nim namęczyłam! Ale efekt jest tego zdecydowanie wart. Dzisiaj były deszcze i burze wieczorem, to wzięłam Pandorę i hop na halę. Przy okazji testowałyśmy już pomalowane stojaki :D Prawie pomalowane... Życie na prowizorkach XD




Przy okazji popatrzyłam co ja mam w siodlarni.... a tam masa szkaradnych ochraniaczy! Czas je jakoś spożytkować na części i porobić nowe :D Nie mówiąc o reszcie sprzętu... ten dobrej jakości wystawię na OLX.

No i w siodlarni zawisło lepszej jakości logo! Przed wami...


 Technologia druku zawitała do Stajni Tatersal! XD


Zaczynam wracać na bloga z notateczkami, mam nadzieję, że czekaliście <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)