piątek, 8 września 2017

Konie Schleich 2018 - zdjęcia!

Myślę, że wrzesień to dobra pora aby pokazać Wam zdjęcia nowych modeli na 2018 rok! Źrebaków nie mam ponieważ ich nie kolekcjonuję, ale myślę, że i tak te fotki to będzie coś :D Nazwy modeli wnioskuję po opisach z poprzedniej notki, więc nie są to oficjalne nazwy. Mogłam się pomylić!

PS: If Schleich has any contraindications for publication of this photos write on my e-mail: zuzkakonie@wp.pl and I will delete this note.

Zaczynajmy!

13852  Quarter Horse Mare
 Podoba mi się mimo tych warkoczy. Może się wydawać, że ma za małą głowę w porównaniu do reszty ale jest ładna. Chciałabym ją w stajni :D

13853 Quarter Horse Stallion
Mam wrażenie, że mold jest prawie identyczny co u ogiera appy. Mimo tego podoba mi się ta maść i dynamiczna poza. Trochę mi grzywa nie pasuje ze względu na te dziury między kłakami ale myślę, że nie ma co oceniać po zdjęciu katalogowym :D Może się pojawi.


13855  English Thoroughbred Mare
 Jest i pokraka :D Mold ten jest już sprzedawany jako zestaw z klaczą angielską. Niezbyt podoba mi się łeb, jest okrutnie mały. Ale maść ma fajną, muszę zobaczyć ją na żywo, nie umiem się przekonać, wątpię czy się u nas pojawi...

13856 English Thoroughbred Stallion
 To jest rumak! Widać, że jest wysoki, troszkę za gruba szyja ale bardzo mi się podoba. Pojawi się u nas na 100%!

13858 Holstein Mare
 Dziwna jest, ogon trochę nienaturalny. Cała figurka jakby pochylona mocno do przodu i sztywna ale wygląda mi na ładną sportową kobyłę. Nie mówię jej nie, ale muszę obejrzeć z innych stron.

13859 Holstein Stallion
 Mold chyba ten sam co hanower aktualny ale ojejku, kocham go :D Śliczna grzywa, piękny ogon... Malowanie nawet niczego sobie, ale obawiam się, że Schleich skopie jabłka jak zawsze :D

13861 Appaloosa Mare
 Urodziwa. Grzywa jakby była jedną masą ale szacuneczek, że pamiętali o paskach na kopytach! Maść wygląda naprawdę naturalnie jak na tę firmę :D Podoba mi się!

13869  Morgan Horse Stallion
 Ten konik ma taki osiołkowaty wygląd. Podoba mi się całościowo, ma długą kłodę i taki poczciwy łebek. Może się u nas znajdzie, są na to szanse :D

13871 Welsh Pony Stallion
 Dobra, malowanie skopali po całości ale mold jest przeuroczy! Przypomina mi starego Fell ale po dobrych zmianach. Pojawi się w naszej stajni na 100%!

13872 Welsh Pony Mare
 Maścią przypomina mi klacz camargue, no praktycznie siostry :D Podoba mi się bardzo, nie jest przesłodzona, ma fajną pozę. Pojawi się w stajni na pewno :D

13873 Dartmoor Pony Mare
 Również nie jest przesłodzona, widać w niej taką uroczą kucykowość :D Nawet maść ma całkiem całkiem! Pojawi się u nas na pewno!

42423 Pony Mare and Foal - inna wersja malowania klaczy powyżej i jej źrebak :D Nie pojawią się u mnie.

42435 Little Girl with Pony

 Nazwa zestawu z dziewczynką, dziewczynki nie znalazłam ale mam za to tego oto kucyka. Po prostu inna wersja malowania tego z zestawu :D Tak szczerze bardzo się nad nią zastanawiam... może?

I tu już są modele dla których nie mogłam dopasować żadnej nazwy po opisie :(

 Bardzo ładna maść, lepsza od tej powyżej. Pewnie wersja exclusive.


 Nie podoba mi się ten łeb i wyraźne niedomalowania grzywy. Może coś mi się odmieni jak zobaczę na żywo ale ... nie xd Nieładny...
Dlaczego kwiatuszki??! Bez nich ten koń i dziewczynka by wyglądali o wiele lepiej :D No i dziewczynko, gdzie zapodziałaś kask?


Tak to się przedstawia. Macie już swoich ulubieńców? Może zmieniliście swoich faworytów z poprzedniego posta jak zobaczyliście fotki? Piszcie swoje opinie na ten temat!

12 komentarzy:

  1. Bi bardzo przypadła do gustu klacz carmague, masz rację, maścią przypomina bardzo tą z 2012 roku c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna klacz camargue, chyba klacz kuca walijskiego :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne modeli, ale myślałam, że holsztyny będą lepiej wyglądać :/
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. no takie średnie te modele ale czego by się spodziewać po schleich. chyba najbardziej przypadły mi do gustu kucyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Holsztyny mi się bardzo podobają i ogier angielski 😍 trafią do mnie na pewno 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przypadł do gustu ogier:Quater Horse, Angielski i HOlsztyn. Z klaczy to podoba mi się apollosa.

      Usuń
  5. Kucyszka z dziewczynką dużo bardziej podoba mi się w zestawie. Sama posiadam i polecam :D A z nowości najbardziej mi się podoba walijczyk i holsztynka :D
    Pozdrawiam =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  6. Sczerze? Najładniejsza klacz dartmoor i u nas w STAJNI KONICZYNIE pojawi się napewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham ogierka Walijskiego oraz rodzinkę Holsztyńską :)
    Cieszę się, że dodali rasy, które były kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej się podoba klacz holsztyńska ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w kucu walijskikm i podoba mi się też ogier Quarter

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)