niedziela, 28 października 2018

Czyste kopyta - czyste sumienie

Dzisiaj dziewczyny uznały, że czas aby zadbać o kopyta rumaków i zrobić im SPA. Poparłam ten pomysł, a szczególnie kopytową część: ostatnio ogarnęłam nowe kopystki i bez problemu można wykopystkować każdego konia :D

-Klaudia, tylko trzymaj ją mocno... tuli uszy
-Spokojnie, trzymam ją.

-Buran, tylko się nie stresuj...
-Spokojnie Iza, on jest tylko ciekawski.


-Hej dziewczyny, pomoże mi któraś z Adidasem?

-Już lecę! Czerwona kopystka na ratunek!

-Kora, mogłabyś przestać mnie skubać w tyłek i łaskawie podać nogę?
Chcielibyście może zobaczyć moją szaloną kolekcję uwiązów? :D Trochę ich mamy w stajni a dzisiaj dojdzie ich jeszcze więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)