czwartek, 25 października 2018

KONIE SCHLEICH 2019 - ZDJĘCIA!

Na forum http://sts-forum.forumieren.de/ pojawiły się oficjalne zdjęcia nowości na kolejny rok. Na tym blogu jak zwykle omawiam modele koni bez źrebiąt, gdyż te mnie nie interesują :P Pełną listę znajdziecie w wyżej wspomnianym linku :) Zaczynajmy!


1. 13884 Klacz pinto

 Hmm. Mam co do niej mieszane uczucia. Wydaje się być dziwnie długa jednak ma w sobie coś takiego.. nie wiem. Ale Daria z Hanią są zachwycone i mnie namawiają. No co jak co, ale Schleich podszedł odważnie z maścią!

2. 13885 Wałach pinto
Wałaszek mi przypomina trakena: podobna maść. Ale tragedii nie ma! Ma całkiem ładną pozę i nawet kopyta nie są tragiczne jak to u trakena. Zobaczymy jak to z nim będzie.


3. 13887 Ogier lipicański

 Wygląda jakby był z plasteliny. Nogi króciutkie, malowanie okropne. Przypomina mi starą lipicankę z koloru :D Może to kwestia zdjęcia, ale raczej u nas nie zawita.

4. 13888 Klacz trakeńska
 Jest... urocza! Nawet maść ma całkiem ładną i wygląda harmonijnie. Ładnie jej z pyszczka patrzy, Julia, Marta i Iza już losują między sobą która z nich wsiada jako pierwsza.

5. 13889 Ogier knabstrupper
 Mam wrażenie jakby miał króciutką szyję. Gdyby nie ona byłby nawet ładniutki. Może to (ponownie) kwestia niefortunnego ujęcia, Klaudii się na przykład podoba :D

6. 42456 Turniejowa klacz trakeńska
 Tu mnie Schleich zaskoczył. Nie podoba mi się taki motyw z akcesoriami na stałe przy koniu. Gdyby nie one: koń byłby cudowny.

7. 42457 Turniejowy ogier fryzyjski
To samo co poprzedniczka. Z tym, że on ma chyba siodło i ogłowie odczepiane. Ale jest naprawdę boski. Może bym się skusiła na przerobienie go? No nie umiem się mu oprzeć!


I to tyle z mojej wiedzy na ten moment. Jest zapowiedziane jeszcze kilka rzeczy na lipcowe nowości jednak pojawią się one dopiero po jakimś czasie.

Jak wam się podobają te modele? Jest na co czekać? Który wam się najmniej podoba, a którego bierzecie na 100 procent? Firma zalicza progres czy regres? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Trakence już przygotowuje gniazdko na półce, a ta druga byłaby naprawdę śliczna, gdyby nie ten przyczepiony na stałe zestaw ;/ Ale może wypuszczą ją kiedyś bez tego, albo okaże się, że to jest zdejmowane? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, chociażby żeby była zdejmowalna ta półderka na zadzie... z resztą poradzi sobie mój nóż >D

      Usuń
    2. Ja mam tak samo, ochraniacze i nauszniki przeżyję, może nawet pokuszę się o przeróbkę, ale derko-czapraka nieprzeżyję ;)

      Usuń
  2. Hmmm, widziałam jakoś we wrześniu te nowości tylko na bardzo słabej jakości zdjęciach i muszę powiedzieć, że chyba nic tak mocno do mnie nie przemawia. Jestem pewna zę jak zobaczę na żywo niektóre moldy to u mnie zagoszczą ale narazie po prostu nie wiem
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkursowy traken, jak dla mnie wyszedł im najlepiej. Gdyby nie szyja ogiera fryza to bym się pokusiła. Dla mnie schelich idzie zbyt bardzo w stronę bajkowości.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzucisz też zdjęcia bayali na 2019? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dorwę pewne źródło to powrzucam, bo niektóre modele są dośc ciekawe :P

      Usuń
  5. Podoba mi się trakenka i wałach pinto, ale marne szanse, że się u mnie pojawią. :( Reszta koni średniej urody, jestem trochę zawiedziona, ale dużym plusem dla firmy jest to, że stworzyli ruchome lalki.
    Pozdrawiam, BlueMerlle

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)