niedziela, 5 września 2021

Konkurs zdjęciowy o Rozetę Stajni Tatersal

 Relację z zawodów możecie znaleźć bardzo łatwo na archiwum bloga, przejdźmy do zdjęć, bo po to tu jesteśmy :D Trudno było mi wybrać TO zdjęcie, które ma wygrać, więc opowiem o każdym.

Diamond Rose
Na zdjęciu dzieje się dużo, widać piknik w lesie na popasie przed spaniem na łonie natury. I nawet pojawił się ogień! Dlaczego nie wybrałam tego zdjęcia? Wydało mi się, że tu jest za duży misz masz wszystkiego. Ale i tak ma swój potężny klimat.


Stajnia Konikowo
Tutaj też dzieje się dużo, ale... inaczej? Tak bardziej właśnie w klimacie obozu jeździeckiego, najpewniej przygotowania do jazdy. Jakość samego zdjęcia jest świetna!


Stajnia Apanama
To zdjęcie odpaliło mi wspomnienia z czasów gdy ja byłam na obozie jeździeckim. Jest to czas obozowych przyjaźni, głupotek w stylu "wsiadamy na konia na oklep we dwójkę", w tle już jeździ kolejna grupa, w tle szumiący las. Sama fotografia ma bardzo przyjemne dla oka kolory, na pierwszy rzut oka wygląda jakby to wcale nie były modele! Nie jest przepakowane modelami czy akcesoriami, a opowiada konkretną historię.


Jednak gratulacje należą się każdemu, wszystkie fotki uchwyciły ducha tego co było w temacie, każdy zrobił to w swoim stylu. Dziękuję bardzo za udział i... do następnego! :D

2 komentarze:

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)