poniedziałek, 21 grudnia 2015

Przyszła zima, śniegu nima

A my sobie skaczemy! Zdjęcie tytułowe bloga jest z zeszłego roku, u nas śniegu brak :D Ale za to postanowiliśmy ruszyć konie i poskakać. Ja wzięłam Malagę, Klaudia - Zodiaka. Chyba się do niego przekonała bo nieśmiało wspomina o zawodach pod koniec roku. Kaskader osiodłał sobie Alfę a Arek Cezara.




I okser!






Po treningu Klaudia stwierdziła, że mam sobie uszykować Goldsterna i zrobi nam trening.... Nie chciałam tego robić ale wolałam nie ryzykować fochem XD





Rekord pobity!



3 komentarze:

  1. Nie martw się, u mnie też nie ma śniegu :c
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniegu ni ma chiba nigdzie :c
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nie spadł a sesja bylaby fajna na śniegu :( pozderki!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)