niedziela, 17 kwietnia 2016

Podwójna dawka wrażeń!

Od rana w sobotę przyjechała cała trójka. Daria już znalazła z dziewczynami wspólny język i zaczęły pojawiać się razem. Po oprzątnięciu stajen i wypastowaniu siodeł oraz ogłowi wybraliśmy się na plac. Klaudia poprosiła o skoki, a jak się zgodziłam to pobiegła po Goldsterna. Z kolei Daria nie wiedziała co będzie robić, powiedziałam żeby wzięła Cezara, popatrzą sobie i potuptają w kółko. Julii przydzieliłam Zodiaka: dawno nie chodził. Sama wzięłam na oklep Domina bo mi się nie chciało chodzić i ruszamy na plac dopóki ładna pogoda.






A Daria ma drąg do przejechania :D


Patrzymy jak Gold i Klaudia skaczą metr



Zodiak też dał radę z metrówką!





A dzisiaj padało więc po oprzątnięciu wszystkiego poszliśmy na halę. Julia wzięła Matiego by zobaczyć jak skacze, Klaudia postanowiła posiłować się z Shell. Darii dałam Dianę na rozruszanie a sama wzięłam Cookiego na skoki.










No i Shell zepsuła kłódkę, koniec skoków xd 


Cały tydzień ma padać, oby na majówkę dopisała pogoda!

Powodzenia dla wszystkich co piszą testy gimnazjalne! Nie ma się czym stresować, możecie mi wierzyć ^^

1 komentarz:

  1. Genialne zdjęcia, fajne końskie rzędy :)
    Cóż, całość na prawdę świetna.

    Zapraszam do mnie na nową notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)