sobota, 23 kwietnia 2016

Nowy kolor, zamówienia i płacz z rozpaczy

Dziś Daria nie przyjechała, mi się nie chciało wsiadać bo byłam po zakupach. Klaudii dałam nowy komplet do przetestowania na Czarku. Za towarzysza robiła im Julia, która wzięła Mattea i poszły na halę. Aparat mam w naprawie wiec musicie mi wybaczyć za tą płaczącą rzewnymi łzami jakość ;_;

Na sam początek drągi.




Czardasz nie umie w skoki XD Trzeba go nauczyć..



Zapraszam na fanpage! Na dniach będzie organizowane majówkowe candy ^^ Oraz zapraszam również do zamówienia akcesoriów mojej roboty :D Więcej informacji na fanpage lub mailu zuzkakonie@wp.pl.

2 komentarze:

  1. Ładne zestawy :). A zdjęcia wcale nie takie złe xD.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki widać dziewczynom fajnie minęła jazda ;).
    Jakością zdjęć się nie przejmuj - bo w końcu konie w ruchu nie zawsze chcą być fotografowane aparatem :).
    Czekam na Candy!^^

    Zapraszam na zupełnie świeży post.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)