wtorek, 5 kwietnia 2016

Wysokie skoki Klaudii i Julii

Przyjechały dzisiaj dziewczyny chętne do pomocy i jazdy w zamian za pomoc. Dałam im do ogarnięcia sprzątanie kilku boksów i w zamian były skoki na Santosie i Gromie. Karego oczywiście od razu zarezerwowała Klaudia, ta dziewczyna nie ma instynktu samozachowawczego :D Julia już nie miała wyboru, chociaż i tak siwka by wybrała :D







Wyżej? Wyżej!






Taki śliczny mamy dzień! W weekend nie spodziewajcie się notki, wynagrodzę wam to w czwartek, bo jedziemy w teren!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    U mnie też jest piękna pogoda.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. ^^ Zazdroszczę siwka, ma cudną grzywę. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki. Moja przyjaciółka ma karusa, a ja mam pytanie...

    Gdzie wyczaiłaś Santiego?

    Rozvihrzona Violet

    http://stajnia-vihear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Santos to mój pierwszy koń w kolekcji, dostałam go w 2010 roku

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)