wtorek, 3 maja 2016

Teren!

Dzisiaj z okazji święta wzięłam dziewczyny w teren. Daria była bardzo podekscytowana: pierwszy raz jedzie z nami w pole! Jako, że na Gajci to byłam o nią spokojna. Ja wzięłam Herosa, wyrywał się cwaniura. Julia wybrała Opusa ze względu na chęć spokojnego terenu, a Klaudia Czardasza: bo wygląda reprezentacyjnie. Całość wyszła świetnie, nie mogę się doczekać kolejnego: tym razem z galopem!






Adidas miewa się całkiem nieźle i czeka aż kupię wreszcie te farby. Już mam na oku które chcę, jedynie nad werniksem się zastanawiam. W następnej notce prawdopodobnie już będę mieć swój aparat, także spodziewajcie się większej ilości zdjęć i wpisów!

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia widzę, że teren udany!
    Cóż, czekam na customa Adidas i na większą ilość zdjęć :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Też bardzo lubię takie wypady w teren. Przedostatnie zdjęcie jest takie realistyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam na Adidasa i już się niecierpliwię. :) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)