środa, 18 maja 2016

Nowy plac!

Klaudia oraz Julia urwały się z lekcji by pojeździć z Darią. Generalnie nie jestem za wagarami w imię stajni no ale.... Niech im będzie. Pomogły dużo to im wynagrodzę. Klaudia dostała Bonda, na co zareagowała marudzeniem. Julia z radością zaczęła siodłać Mattea, a Darii przydzieliłam Tibię. Poskaczą sobie coś małego wszystkie.


Śmiesznie wygląda Tibia w środku zastępu :D


Świeżo zagrabiony plac to jest to




Daria widzi przeszkodę z tyłu...
 I pozwoliłam dziewczynom skoczyć coś sobie jak chcą. Oczywiście każda chciała! Daria się wahała no ale... presja tłumu :D




Potem ja wjechałam na Dominie i skoczyłam coś sobie.




I pojechaliśmy wierzchem do stajni.


Chcę już jechać po farby do Adidaska :/
Za miesiąc przyjedzie do nas nowy rumak rasy wielkopolskiej! W zamian za niego wyjedzie od nas Merry Christmas - w naszej stajni się marnuje i ją wymieniam na konia który marnuje się tam :) Już nie mogę się doczekać kolejnego świrusa!

3 komentarze:

  1. Super, ja już wiem jaki rumak przyjdzie;-):-):-D Fajniutki ten blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Ciekawe skąd wiesz kto przyjedzie, hmmm ;)

      Usuń
  2. Super post :)
    Fajny plac i przeszkody :)
    Sama je robiłaś ????
    Ładne zdjęcia
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)