sobota, 2 lipca 2016

Gorący dzień to dzień na luzie

Nasze amazonki dzisiaj pojawiły się w stajni chętne do pomocy. Nie miały jednak wiele czasu bo wieczorem wybierają się na zakupy. Jestem ciekawa co sobie wybiorą! Oprzątnęliśmy stajnie i pozwoliłam im wybrać konie. Klaudia wzięła sobie Furię, dawno na niej nie jeździła a chyba się lubią. Julia się chciała zrelaksować i wybrała Bonda. Daria do mnie podeszła i się zapytała czy może zaszaleć i wziąć... Księcia. A niech bierze.












Wszyscy przeżyli :D Przed chwilą pojechały wszystkie autobusem na dzikie zakupy. Daria dostanie własny kask, bo mój stary, który użyczałam jest poobdzierany na daszku. Chce sobie sprawić również lepsze spodnie i jakąś ładną bluzkę. A Klaudia i Julia jej pomogą. Nie mogę się doczekać! :D

2 komentarze:

  1. Uuuu.. Faktycznie szalone zakupy B)
    Równierz nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę ich nabytki. C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki :D
    Ostatnie jest śliczne *-*
    Dzikie zakupy? Ja tez czekam na zdjęcia nabytków ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)