czwartek, 21 lipca 2016

Nowy Kamis oraz krótka przejażdżka

Wreszcie skończyłam Kamisa :D Fajnie mi się go malowało, nawet dodałam cienie :D Jednak o ile w realu są mocno widoczne to na zdjęciach ani trochę :c A szkoda. Jednak pan przystojny miał swoją sesję :P













Potem przyjechała Julia z Klaudią i Darią. Daria dziś nie wsiadała, wolała pobiegać z źrebakami i podziwiać Kamisa. Natomiast reszta wsiadała. A niech pojeżdżą po okolicy. Pod nadzorem oczywiście. Julce dałam Altivo, niech go przetestuje. Klaudia się zrelaksuje na Shell.










4 komentarze:

  1. Osobiście wolałam Kamisa w klasycznej wersji, ale zrobiłaś kawał dobrej roboty. :D
    Jestem ciekawa jak wyglądał by w maści siwej lub może nawet siwej jabłkowitej..
    Zamyśliłam się. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam zostawić jednak zarówno on jak i Altivo są mocno poobdzierani no i nie mogłam tak zostawić :v Postanowiłam przemalować je na maści jak najbardziej zbliżone do OF :)

      Usuń
  2. Wyglądałby*
    Tak wgl, faktycznie słabo widać cienie na zdjęciach. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł Ci custom. Sesja Kamisa bardzo ładna - zdjęcia świetnie się prezentują. Julia i Klaudia na pewno miały przyjemną i pełną wrażeń jazdę.

    Zapraszam do mnie na n/n

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)