piątek, 29 lipca 2016

Naturalne środowisko?

Jestem na wakacyjnym wyjeździe. Ale jak bym mogła pojechać bez koni!? Zatem pojechał ze mną Sterlet a na doczepkę Astra aby nie czuł się samotnie. Pasują do górskiej scenerii, jakby były prosto z Dolnego Śląska :)




Astra ucieka Sterkowi do potoku :D

"Astra, ty chcesz tam wejść?"

"Oczywiście!"


Pan ratownik :D


Astra tak biednego ogiera męczyła, że musiał w końcu zamoczyć kopyta xd




Na końcu konie sobie schły na skale próbując mnie wepchnąć do wody XD


Wracam już jutro, notka może pojawi się w niedzielę. Daria i Julia są już umówione!

7 komentarzy:

  1. Jesteś na dolnym śląsku?A konkretnie gdzie?Wiesz może moje okolice;):)Super zdjęcia!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Międzygórze, gmina Bystrzyca Kłodzka :P

      Usuń
    2. No nie daleko bo jestem w okolicach Jeleniej Góry:);)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, mają odpowiedni klimat. Też na każdy wyjazd zabieram ze sobą modele, gdzie nie może obejść się bez masy fotek:).

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne zdjęcia
    Udanego wyjazdu
    Najbardziej podoba mi się szósta fotka
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ! Ja na wakacje zabrałam coś koło 20 modeli xD nie mogłam się zdecydować które zabrać :')
    Zazdroszczę ogiera , śliczny jest <3
    Miłego wyjazdu !
    Pozdrawiam :)
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! <3
    Życzę miłego wyjazdu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)