sobota, 3 listopada 2018

HUBERTUS 2018 W STAJNI TATERSAL!

Hubertusa czas za... jeszcze nie, trzeba się przygotować!

Najpierw zebrałam wszystkie dziewczyny w stajni.

-Widzę, że już ogarnęłyście stajnię, jesteście zdecydowane na konie?
-Tak jest!
 Sprowadzenie koni z padoku było wyzwaniem. Rumaki już czuły, że nadchodzi galopada za lisem.


-Prima, uspokój się, chcę ci tylko wyczyścić potylicę!
 I po pół godziny wyruszyłyśmy na pole. W tym roku lisem jest Daria. Miała jechać na większym koniu jednak uznała, że z Dropsem będzie stanowić już wyzwanie!


I mamy pogoń. Hania na Muffince, Klaudia na swoim kochanym Altivo, Marta, która polubiła Primę, ja na Walentynce, Julka z Pandorą i z tyłu Iza i Iskra.

Marta puściła Primie wodze, kobyła ma naprawdę nadmiar energii! Ku naszemu zaskoczeniu Iskra z samego tyłu pognała na sam przód. Nikt się nie spodziewał od Iskry takiego wyskoku! Iza to jednak umie z nią pracować.


Zostaję w tyle, raz już lisa złapałam, niech dziewczyny się bawią a ja z Walczi pogalopujemy i popatrzymy :D


W ścisłej gonitwie zostały Prima i Iskra. Daria i Drops są świetni, robią niesamowite zwroty i wiraże.


Prima z tej całej radości bryknęła i Marta musiała nią przejść do kłusa i trochę uspokoić. Została sama Iskra z Izą aczkolwiek Hania na Muffince próbują je dogonić.


I mamy to!


Iza łapie lisa!



I wracamy do stajni.


Iskra poczuła, że coś wygrała. Prezentowała się niesamowicie okazale :D Iza również promieniowała radością.



Spodziewaliście się, że Iskra z Izą zdobędą liska w tym roku? My wszyscy (łącznie z Izą) byliśmy zaskoczeni, że nasza Iskrunia umie robić takie galopady :D

2 komentarze:

  1. Masz yt? Jeśli tak to nagraj serial <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje dla Izy i Iskry, ale wszystkie dziewczyny się starały ;3
    Chociaż ja jak zwykle najbardziej kibicuję Julii, bo jest moją ulubienicą ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)