poniedziałek, 5 listopada 2018

KONIE COLLECTA + MOJO 2019

Collecta nie obsypała nas nowościami w tym roku, są tylko 2 gagatki.

1. 88846 American Cream Draft Stallion 
Nooooo nie trafia w moje gusta. Ale nie mówię mu absolutnego nie, może do nas trafi? Rzadko się zdarza koń pociągowy w galopie.


2. 88843 Quarter Horse Mare DELUXE
Noooo ładniutka, przyjemna dla oka :D Może będzie to pierwszy koń w większej skali u nas? Ma fajne, żywe oczy.


Oraz pierwszy koń Mojo na następny rok, którego pokazali. Jest to:

387241 Hanoverian Black
Wygląda... ciekawie. Mojo napisało na swoim fanpage, że przestali używać słabej jakości materiału i modele będą w lepszym stanie. Wygląda nieco plastikowo ale naprawdę ładnie!


Czekamy jeszcze na dalsze newsy od Mojo oraz cokolwiek od Safari i Papo!

2 komentarze:

  1. Mojo nie trafia w moje gusta, ale jak zobaczę Quarterkę na żywo to biere od razu.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszaleli z ilością, ale modele super 😁

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)