sobota, 4 maja 2019

Babski poranek + Napoleon

Uparły się dzisiaj by pojechać rano w teren mimo ogólnego zimna. Odmówiłam swojego uczestnictwa, ale pozwoliłam Sylwii, Hani i Darii pojechać na łąkę nieopodal i sobie połazić w kółko. Skorzystały z okazji. Wybrały sobie damski skład oprócz Sylwii, która bardzo chciała Napoleona.


Poza tym zauważyłam, że Daria zaczyna się przekonywać do Gali! Spokój kobyłki i jej niski wzrost w porównaniu do reszty naszych koni chyba dają jej komfort jazdy. Pewnie nadal będzie jeździć na kucykach ale to już coś!


S: Poczekajcie na mnie!


No i niespodzianka! Zadzwoniła do mnie dziewczyna o imieniu Natalia, chce się umówić na jazdę. Dokładny termin poznacie w dniu samej jazdy, ale możecie myśleć jakiego dać jej konia :D

1 komentarz:

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)