środa, 29 maja 2019

Czy to ptak? Czy to samolot?

Nie! To Batman, którego wzięła na jazdę Klaudia :D Jak się u nas wziął? Możecie obejrzeć TUTAJ. Ale przejdźmy może do samej jazdy.


Na drągach radzi sobie wyśmienicie.


Lustra się z początku trochę bał, ale kilka przejazdów obok i było już spokojnie.


Ze skakaniem to niezbyt Klaudii wyszło...


Niższe przeszkody brał już lepiej. Po takiej przerwie od ruchu pod siodłem, Batman sobie naprawdę super radzi.



I na halę weszła Daria.
D: Hej Klaudia! Jak tam Batman?
K: No niezbyt mi podchodzi, trochę narwany.
D: Mogę ja wsiąść?


No i wsiadła :D Może jej bardziej będzie odpowiadał.


Na luźnej wodzy zachowywał się super.




Daria sobie poradziła lepiej z Batem, chyba dołączy do grona jej ulubieńców. Polecam sobie obejrzeć film przedstawiający wszystkie rumaki: jest masa koni do przerobienia i potrzebuję waszych propozycji :D

3 komentarze:

  1. Poprzednio oglądałam film bez głosu dlatego dałam propozycję imienia dla Batmanka. Pod poprzednim postem dawałam propozycje imion,np. Persefona, Black, Blackie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    stajniaapanama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz takie piękne drągi i przeszkody?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)