wtorek, 29 czerwca 2021

Zawody w stajni BlueMerlle - dzień 3!

 Ostatni dzień dłuuugich zawodów w BC. Zapakowaliśmy siebie i konie i ruszyliśmy w trasę. Przed wyjazdem dokładnie wykąpaliśmy rumaki by łatwiej zniosły upały.

Jako pierwsza jechałam ja na Herosie. Jak na niego to był naprawdę grzeczny!


Potem była kolej Marty. Malaga jest ogółem przekochana i pojechała tor najlepiej jak się dało.


No i Daria. Troszkę za mało uważała jak jedzie i się wkradło kilka błędów.


Rezultaty? Trochę gorsze niż zazwyczaj, ale konkurencja była dobra!

Najwyżej uplasowała się Marta na 3 miejscu, Malaga miała swoja tempo. Potem ex aequo byłam ja na Herosie na 4 miejscu i Darii przypadło miejsce 8. Z Sylwią przybiły sobie pionę, ktoś musi być na ostatnich miejscach!

Dziękujemy za tyle pozytywnych emocji na zawodach i koniecznie widzimy się na kolejnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)