sobota, 28 sierpnia 2021

Książę z Bajki

 Dzisiaj ostatni weekend wakacji czuć i widać. Pogoda taka sobie, ale nie przeszkodziło to Arkowi i Natalii by zobaczyć jak chodzą nowe konie. Arek od razu zaklepał sobie Księcia: ma z nim świetne wspomnienia i pamiętał jak marzył, by na nim jeździć. A Natalia była ciekawa naszego nowego nabytku: Avatara. Osiodłali zwierzaki i poszli na plac.




Arek nalegał, że chce poskakać no to wyjęłam im kilka drązków i cavaletti. Ostatnio w tym duecie jak wyjęłam stojaki na przeszkody to skakali niebezpiecznie wysoko!



A: No to co... wyżej?
N: Okej, ale tylko troszkę, Avek jest jednak niższy od Księcia.



A gdy rozsiodłali swoje konie to wyszliśmy na sesję foto nowego kompletu z kolekcji jesień zima 2021 Patatajec. Ktoś może chętny na taki komplet? Uwiąz, kantar, derka, czaprak i nauszniki. Trochę czasu zeszło, ale było warto. A Gaja i Bajka wyglądają w tym niesamowicie!




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ps. Czy moje zgłoszenie na konkurs dotarło? Bo wczoraj wysłałam.

      Usuń
  2. Ale śliczny komplecik! :o Na tych modelach wygląda bosko :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie znowu widzieć tutaj regularne posty :D Mnie trochę nie było, ale teraz z chęcią będę czytać kolejne wpisy ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)