czwartek, 26 sierpnia 2021

Nowe i stare

 Dzisiaj przyjechało do nas D U Ż O koni. Ale po kolei.

Z Julią sobie jeździłyśmy na małej hali i testowałyśmy sprzęt: ja arbuzowy czaprak a Julia błyszczący naczółek.



Julia świetnie jechała na Viennie, pasują do siebie.




I nagle szybko musiałyśmy zsiąść bo przyjechał ogromny koniowóz!


Daję wam 1 dzień na próbę kto pamięta imiona tych co wróciły :D Jutro będzie obszerniejsza notatka na temat nowych przybyszów + dojdzie jeszcze jeden. Czas start!


PRZYPOMINAM ŻE ZGŁOSZENIA NA KONKURS NADAL TRWAJĄ! otrzymałam tylko jedno :(

9 komentarzy:

  1. À propos konkursu, zgłoszenie z mojej stajni już wysłałam, mam nadzieję, że doszło?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Doszło! Czekamy aby się z Wami spotkać ^^

      Usuń
    3. Widziałam, że u mnie pisałaś, abym zdjęcia dosłała – dalej jest taka konieczność? ^^ Razem ze zgłoszeniem je wysłałam, zaraz jeszcze dla pewności wyślę na Google Drive :)

      Usuń
    4. Zdjęcia doszły, wszystko gra :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że moje zgłoszenie doszło :') Z tych co wróciły, pamiętam Bajkę, Księcia i Mię Esperanzę :b
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę nic na poczcie :x na wszelki wypadek wyślij jeszcze przez dysk google

      Usuń
    2. Wysłałam (chyba), totalnie nie ogarniam tego, więc mam nadzieję, że doszło, jak nie, to pozostaje mi chyba spróbować wysłać drugi raz mailem

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)