wtorek, 5 stycznia 2016

Candy u Lilith!

http://lilisstable.blogspot.com/2016/01/candy.html

Fajna formuła tego Candy! Trzeba odpowiedzieć na pytania, zamierzam to uczynić :D

1. Ile masz figurek poszczególnych firm?
Mam tylko Schleich, koło 35, straciłam rachubę, muszę je przeliczyć ponownie :v
2. Jakie jest twoje największe figurkowe marzenie w tej chwili?

Ogier pinto exclusive. No po prostu go uwielbiam :D
3. Jaka jest twoja ulubiona maść?
Wszystkie, które są w ciapki, łatki i inne deresze :D Ale mój ideał konia chyba jest karotarantowaty :P
4. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni?
Hmm. Albo koń wielkopolski albo kuc walisjki D.
5. Jaka jest twoja ulubiona rasa psów?
Border collie od zawsze :D
6. Jaka jest twoja ulubiona figurka w kolekcji? Dlaczego?

Chyba Opus: camargue. Jest to mój prezent na 18-stkę. Uwielbiam taki typ sportowy w kucach :D
7. Którą figurkę z mojej kolekcji chcesz mieć?
Ojej. Nie jestem pewna ale chyba:

8. Jaka skala Breyer jest twoja ulubiona?
Breyerami się nie zajmuję ale jakbym miała wybierać to Stablemates :D
9. Jaka była twoja pierwsza figurka?
Santos! 25.05.2010 w moje imieniny zaczęła się moja przygoda :D


10. Którą ze swoich figurek najbardziej chcesz zmienić w custom?
Raczej bym nie zrobiła tego żadnej aaale jak już to Shell.


1 komentarz:

  1. Pinto rzeczywiście cudnie wyszedł w tym malowaniu :)
    Życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)