niedziela, 10 stycznia 2016

Co przyniesie 2016 rok na bloga?

Czyli post organizacyjny! Powinnam to zrobić wcześniej NO ALE zawsze jest coś ważniejszego xd Notka będzie przeplatana zdjęciami ^^ Zaczynajmy!


Sprawa pierwsza to forma prowadzenia notatek.




Planuję głównie dawać notatki z życia stajni, czyli to co od zawsze :D Nie będą jednak to tylko jazdy ale i życie stajenne (rzadziej ale planuję coś takiego). Nie będzie raczej przy nowych modelach typowego przedstawiania i tak dalej bo na anatomii się tylko trochę znam, może wplotę jak znajdę jakiś rażący błąd.



 Nowością będą tak zwane pokazy mody :D Jako, że zaczęłam ogarniać robienie akcesoriów powolutku to będę co jakiś czas pokazywać moje dzieła. Jak ktoś lubi takie rzeczy to chyba będzie mu się dobrze czytało :P




 W związku z powyższymi nabywanymi umiejętnościami otwieram Bazarek Tatersala. Na karcie Bazarku będą gotowce, które można nabyć. Staram się nie robić na zamówienie, w moim przypadku czasami to się przeciąga (tutaj przeprosiny dla Ranczo Iskra ;-;). Jednak jeśli ktokolwiek będzie chciał.. kontakt jest podany :)



Na blogu będę się starać pisać jedynie jako mieszkaniec stadniny, tylko w przypadku postów organizacyjnych będzie inaczej. Mam w planach customy, one też będą najpierw tak jak Diana: skąd są, przyjazd i tak dalej. Później szczegóły techniczne (czym malowałam, jak i tym podobne), ale to odległe plany z customami :D








W planach jest również rozwój kanału na YouTube jako kanału na tutoriale. Nie tylko dla Schleich ale także realnych koniowatych. Zobaczymy jak to wyjdzie :)




No i teraz ważne pytanie do Was: chcecie cotygodniowe niedzielne stopmotion czy wolicie raz na jakiś czas? Ja jestem w stanie robić to cyklicznie, ale czy tego chcecie, czy lepsze są zwykłe notatki co jakiś czas zamiast stopmotion?

Piszcie co sądzicie na temat tych planów! Może macie jakieś propozycje?

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z bazarkiem :). Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysl z bazarkiem, co na nim bedzie? :D
    Wydaje mi sie ze co jakis czas stopmotion mogloby byc..ja osoboscie nie ogladam, wole regularme notki .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)