środa, 28 września 2016

Czapraki stajenne oraz nowy Heros

Daria i Klaudia przybiegły po szkole do stajni z zamiarem pomocy. Od razu poleciłam im wsiadać na Malagę i Nutellę aby przetestować stajenne czapraki na zawody.






Potem wsiadłam na nowego, lepszego Herosa. Nadal jednak jest buntownikiem :D Uwielbiam kare konie!


Przyda mu się kowal






Buziaczek 

Podaj nogę!
Przyjechał do nas nowy koń! Najpierw się zaaklimatyzuje, a jutro może go wezmę na jazdę na plac? Dziś strasznie wiało niestety :/

4 komentarze:

  1. Ale supcio Heros!!!Swietnie ci wyszedł!Cieniowałaś go?Niesamowite też są te czapraki i te ogłowie Herosa.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam Heros podobał się tylko o troszeczkę w malowaniu Schelich' owym niż w Twojej wersji, ale TYLKO o troszeczkę. c;
    Nie mogę się doczekać zobaczenia nowego wierzchowca. Może zdradzisz co nieco o nim? B)

    konie-pasja-ma.blogspot.com
    #Nadzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobał... na zdjęciu katalogowym. Na żywo był podrapany, strasznie blady i farba z grzywy była na szyi :/ Strasznie mnie to raziło. A notka o Homerze bedzie za chwilkę :D

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)