piątek, 2 września 2016

NOWOŚCI SCHLEICH 2017

Razem z całą ekipą usiedliśmy pod stajnią i zaczęliśmy szperać po internecie w celu znalezienia nowych fajnych koni do szkółki. Chcemy za rok zrobić obóz jeździecki! No i znalazły się rumaki godne uwagi...
Zdjęcia pochodzą z fanpage Valinor's Collection

1. Klacz hanowerska

 Jeden z niewielu modeli tutaj z ustaloną rasą. Moim zdaniem jest dużo na plus i mimo szukania koni do człapania.... no kurczę. Ruby (tak, już dziewczyny dały jej imię!) musi do nas trafić!

2. Klacz lipicańska

Cóż o niej dużo mówić... Zdjęcie ukazuje ją w bardzo niekorzystnej pozycji i raczej nie mamy jej w planach.

3. Siwa chyba klacz + jeździec

Jeźdźca nie będę chyba przygarniać ale samego konia na 100%! Bije z niej spokój i ta siwa maść... No cudowna.

4. Kasztanek z derką, prezenterką i jedzeniem

 O ile rzeźbę zasłania derka to sam konik mi się podoba. Jeśli nie okaże się roczniakiem albo źrebakiem: biorę!

5.Kucyk z źrebakiem, opiekunką i szczotkami

W rzeźbie kucyka coś mi nie pasuje... Nie, nie podoba mi się. Mimo nalegania Darii nie ma szans. Chyba, że mnie przekona XD

6. Ogier andaluzyjski


Chyba nie muszę mówić jak bardzo się w nim zakochałam? :D

7. Gniady pan

 Chyba jest to wałach. Jednak tak czy owak bierzemy. Znowu dziewczyny nadały imię przed faktem. Biedny będzie Diament jak przyjedzie :D

8. Kary koń z jeźdźcem

Jeździec jak jeździec ale TEN KOŃ! Kolejny sportowiec must have.

9. Kasztanowata chyba klacz

 Kolejny koń może do szkółki. Jest urocza :D Pewnie u nas zagości :)

10. Srokata chyba klacz

 Kolejny aniołek z wyglądu. Wygląda prześlicznie mimo dziwnej lewej przedniej nogi :D

11. Pani tinker?
 Znowu to dziwne ułożenie zdjęcia jakby koń schodził z górki.... Nie wiem co o tym koniu sądzić. No podoba mi się ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

12. Pan czarny
Wygląda na sportowego. Mała główka, trochę niespokojny wzrok i ten przystrzyżony ogon. Pewnie do nas zawita :D


Także to są nowości z dorosłych koni bo źrebaków nie zbieram. Jestem zadowolona z tego co zrobił w tym roku Schleich. Podnoszą się z upadku 2015-16! Daria, Klaudia i Julia już chodzą w obejściu i przekrzykują się jak dać na imię poszczególnym koniom :D

5 komentarzy:

  1. Numer 6, 8 i 10 najlepsze! Koffam!
    Kupię napewno, ale same konie. Figurek nie chcę.
    Jak ja się cieszę, ale czyżby Schleich jakoś tak się zmieniły i rzeźbią je z roku na rok co raz gorzej? :/

    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja jestem we wszystkich zakochana! Już planuję w jakiej kolejności je kupować :D Zapraszam do mnie: stajniagaloppo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno wszystkie do mnie trafią! Sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,2,6,7,8 i 11. Poprostu zakochałam się. Pewnie będę miała wszystkie z nich, ale te szczególnie mi się podobają :) Pozdrowiona !
    Zakręcona Koniara :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)