czwartek, 29 września 2016

Sesja Herosa, nowy koń i skoki Darii

Dzisiaj wzięłam Homera na jazdę pierwszą u nas. Pozytywne wrażenia :) Będzie jako koń dla początkujących.
Jak tylko do mnie przyjechał to był podrapany i w fatalnym malowaniu :/ Ale zrobiłam z niego kasztanka jak się patrzy :D





Potem wypuściłam Herosa na wybieg :D Genialny jest ten koń c:





Uwielbiam to zdjęcie!
 A na koniec przyjechała Daria z umówioną jazdą.



Mam w planach sprzedaż kilku koni (w tym 2 customy) ale muszę to przemyśleć :/

4 komentarze:

  1. Jakiej rasy jest Homer?

    konie-pasja-ma.blogspot.com
    #Nadzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Homer to appaloosa z Collecty :)

      Usuń
    2. Uu. *-*
      Ogólnie to chciałam się zapytać, czy polecasz figurki z Collecty, bo u mnie w Rossmanie ostatnio odkryłam, że są i chciałabym wiedzieć, czy polecasz te moldy, bo są ładnie i starannie wykonane ale nie jestem jeszcze co do nich przekonana. c;

      #Nadzik

      Usuń
    3. Generalnie to mój pierwszy model tej firmy, ale z tego co widziałam to o ile rzeźba jest spoko to malowanie woła o pomstę do nieba :D

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)